Winter Concert 2019

Evenementgegevens

• Datum:

Op zaterdag 21 december aanstaande organiseren Harmonie St. Petrus en popkoor Galou  uit Gulpen een bijzonder Winterconcert. Tijdens het Winterconcert stellen beide verenigingen elkaar muzikaal op de proef. Beide verenigingen hebben elk een aantal uitdagende muziekstukken uitgekozen en deze voorgelegd aan de andere vereniging. Het effect hiervan is dat beide verenigingen andere muziekstijlen uitvoeren dan dat zij gewend zijn. Al deze muziekstukken worden tijdens het concert gezamenlijk uitgevoerd. Daarnaast wordt er veel bekende winter- en kerstmuziek ten gehore gebracht.

Het is een aaneengesloten avond van muziek, gecombineerd met ‘uit-het-leven-gegrepen-winterverhalen’ van presentator Ruud Verhoeven. Daarnaast wordt de bezoeker verwent met prachtige videobeelden die de sfeer van elk muziekstuk perfect raken. En na het concert kan iedereen met de voetjes van de vloer tijdens een heuse kerstdisco. Om de avond extra glans te geven trekken de leden van beide verenigingen hun mooist (kerst-)kleding aan en zij nodigen de bezoeker uit om dit goede voorbeeld te volgen.

Deze bijzondere muzikale avond begint om 20:00 uur, de zaal is geopend vanaf 19:30 uur. Het concert vindt plaats in A Ge Wienhoes in Partij, welke voor de gelegenheid prachtig is versierd in een winter- en kerstthema. Een toegangskaart á € 7,50 is in de voorverkoop te verkrijgen bij Café Paddock, Dorpsstraat 13 in Gulpen, bij  Restaurant Oud Wittem, Wittemer Allee 36 in Wittem en Online. Elke bezoeker ontvangt gratis een heerlijk stukje gebak en een warm kopje koffie, thee, glühwein of chocomel.