Jubileumconcert “Op gen Brök, het vervolg……..”

Evenementgegevens

• Datum:

Weet u het nog? De revue “Op gen Brök” jaren geleden.

Het was voor het eerst dat een harmonie een concert gaf in de vorm van een doorlopend revueachtige setting. Met de harmonie als centraal punt werd muziek, dans, humor en sketch afgewisseld. De reacties waren enthousiast en de jaren daarna werd de formule in veel andere plaatsen in het Heuvelland gekopieerd. Ook wij verzorgden de jaren daarna nog vele themaconcerten in deze opzet.

Op 17 november a.s. is het weer zo ver. In het Sophianum vindt het concert (nou ja, veel meer dan een concert…) plaats met als titel “Op gen Brök, het vervolg…..” . In het eerste deel waren we getuige hoe de bekende ‘brughangers’ in ons dorp alle wel en wee en ‘en passant’ alle wereldproblemen bespraken. Hoe is het hun vergaan? Waar is de brug gebleven? Hebben ze een nieuw hangplek gevonden? Allemaal vragen waar u deze avond antwoord op krijgt van harmonie/drumband, brughanger Ruud Verhoeven en gasten die hem daarbij vergezellen. Welke deze gastartiesten zijn, verklappen we nog niet, maar dat het een flitsende, muzikale en gezellige avond wordt, staat vast.

Wees er snel bij, want het aantal kaarten is beperkt en op = op.

Kaarten zijn verkrijgbaar bij een van de bestuursleden, café Paddock of telefonisch te bestellen via 043 4501474 / 06 55768578 of via dani.diana@ziggo.nl